Buderus investeert in nog betere dienstverlening.

Buderus centraliseert haar logistieke dienstverlening in Mechelen.

Op maandag 30 juli 2018 opende het nieuwe centrale distributiecentrum van Buderus in Mechelen.
Dit nieuwe logistieke centrum zorgt voor een nog vlottere bediening van de klanten.

Buderus zal al haar afhaalpunten bedienen vanuit Mechelen. Door de centralisatie van de voorraad en door het gebruik van de nieuwste scanningstechnieken, zullen er meer producten sneller geleverd kunnen worden. De centrale ligging en de investeringen in nieuwe technologie laten toe om nog sneller te leveren. Indien gewenst, kan er zelfs de dag na bestelling al geleverd worden en dit in heel België.

Het nieuwe magazijn in Mechelen vervangt het afhaalpunt in Heverlee. Door deze aanpassingen behoudt Buderus nog steeds vier filialen in België, verspreid over het hele land. Sinds eind juli 2018, levert Buderus ook aan Dockx ophaalpunten in Herent, Haren, Nivelles, Drogenbos, Luik en Verviers. Het filiaal in Herentals sluit op 21 juni 2019. Het nieuwe filiaal in Tessenderlo opent in september 2019. In tussentijd zullen klanten van Herentals kunnen genieten van gratis sneltransporten vanuit Mechelen.

Timeline:

• 6 juli 2018 Definitieve sluiting Buderus filiaal Heverlee en stop leveringen vanuit Herentals
  • 23 juli 2018 Start leveringen vanuit Mechelen
  • 30 juli 2018 Opening balie Buderus in Mechelen en Buderus start met leveringen aan Dockx ophaalpunten
  • 21 juni 2019 Sluiting Buderus filiaal in Herentals
  • September 2019 Opening Buderus filiaal in Tessenderlo