Buderus investeert in nog betere dienstverlening.

Buderus centraliseert haar logistieke dienstverlening in Mechelen.

Op maandag 30 juli opent het nieuwe centrale distributiecentrum van Buderus in Mechelen.
Het nieuwe logistieke centrum zal er voor zorgen dat klanten nog vlotter bediend kunnen worden.

Buderus zal al haar afhaalpunten bedienen vanuit Mechelen. Door de centralisatie van de voorraad en door het gebruik van de nieuwste scanningstechnieken, zullen er meer producten sneller geleverd kunnen worden. De centrale ligging en de investeringen in nieuwe technologie laten toe om nog sneller te leveren. Indien gewenst, kan er zelfs de dag na bestelling geleverd worden en dit in heel België.

Het nieuwe magazijn in Mechelen zal het afhaalpunt in Heverlee vervangen. Door deze aanpassingen zal Buderus nog steeds vier filialen overhouden in België, verspreid over het hele land. Het filiaal in Herentals wordt een afhaalpunt en zal in een latere fase verhuizen naar de regio Lummen. Vanaf eind juli, zal Buderus ook leveren aan Dockx ophaalpunten in Herent, Haren, Nivelles, Drogenbos, Luik en Verviers.

Toekomstige situatie Buderus:

Om de activiteiten van de installateurs niet te hinderen, zullen de veranderingen grotendeels plaatsvinden tijdens het bouwverlof.

• 6 juli 2018 Definitieve sluiting Buderus filiaal Heverlee en stop leveringen vanuit Herentals
  • 23 juli 2018 Start leveringen vanuit Mechelen
  • 30 juli 2018 Opening balie Buderus in Mechelen en Buderus start met leveringen aan Dockx ophaalpunten
  • Begin 2019 Verhuis Buderus filiaal in Herentals naar nieuw filiaal in de regio Lummen