Sprache

Don’t be a fossil : Ontvang tot € 400 cashback op uw toekomstige Buderus-warmtepomp.

Don't be a fossil.

Blijf niet steken in het verleden. Schakel over op een warmtepomp.

Kies voor de toekomst.

Door te kiezen voor een Buderus-warmtepomp, kiest u - vandaag al – voor de toekomst.

Want warmtepompen zijn niet alleen de toekomst, maar ook de verwarming voor vandaag. Daarom investeert Buderus al sinds 1968 in de ontwikkeling van deze technologie. Bovendien zullen we tegen 2024 nog eens 100 miljoen euro investeren in onderzoek en ontwikkeling om onze warmtepompen te optimaliseren.

Zo kunnen we u de modernste en meest efficiënte warmtepompen in België aanbieden. Niet alleen vandaag, maar ook in de komende jaren.

Ons volledig gamma ontdekken

Tom heeft voor de toekomst gekozen.

Diegenen die het beste geplaatst zijn om over de kwaliteiten van onze warmtepompen te praten, zijn onze klanten.

We hebben bijvoorbeeld Tom ontmoet, die opgetogen is dat hij koos voor een Logatherm WPL AR monoblok lucht/water-warmtepomp om zijn huis te verwarmen.

Ontdek naar zijn getuigenis.

Onze warmtepompen op het terrein.

Dankzij onze jarenlange expertise zijn op dit moment meer dan 2.000 warmtepompen in heel België in gebruik. Hieronder vindt u enkele van onze succesverhalen die u kunnen overtuigen of inspireren voor uw toekomstige projecten.

Mehdi van Flemalle koos ervoor om onze Logatherm WPL AR te vertrouwen voor zijn verwarming.
Mehdi uit Flemalle.

"We waren op zoek naar een ecologisch verantwoord verwarmingssysteem voor ons huis.

Mijn ouders kenden Buderus van naam. Dus toen onze installateur een Logatherm WPL AR aanraadde, twijfelden we niet. Sindsdien hebben we nog steeds geen spijt van onze keuze."

De Logatherm WPL AR ontdekken

De Logatherm WSW196i is de ideale warmtepomp voor nieuwbouw.
Laura uit Rixensart.

"Door de verschillende types warmtepompen met elkaar te vergelijken, realiseerde ik me dat de geothermische warmtepompen het efficiëntst waren.

Daarom besliste ik een Logatherm WSW196i te installeren. Hiermee verwarm ik mijn huis het hele jaar door zonder zorgen."

De Logatherm WSW196i ontdekken

Kies, net als Thomas & Aurélie, voor een Logatherm WPLS.2
Thomas & Aurélie uit Paliseul.

"Voor de bouw van ons huis waren we op zoek naar een verwarmingssysteem in combinatie met vloerverwarming.

Na het online aanvragen van offertes kozen we voor een Logatherm WPLS.2. Voor een huis als het onze heb je geen heel krachtig apparaat nodig. Uiteindelijk was het voor ons een ideale en economische keuze."

De Logatherm WPLS.2 ontdekken

Meer informatie.

Ontvang een gratis offerte.

Bent u benieuwd hoeveel het kost om een warmtepomp te installeren? Dankzij onze online tool ontvangt u gratis en vrijblijvend maar liefst 2 professionele offertes.

Ons gamma van warmtepompen.

Wenst u, voor u een keuze maakt, meer informatie over de Buderus-toestellen? Wij nodigen u uit om ons hele gamma van hernieuwbare verwarmingssystemen te ontdekken.

Premies voor warmtepompen.

Ter bevordering van energieneutrale woningen en hernieuwbare energieën bieden de verschillende regio's aanzienlijke premies voor warmtepompen aan, die tot enkele duizenden euro's kunnen oplopen.